2017. március 14., kedd

30. rész - Az elülső szoba befejezése

Az elülső szoba elkészítését már ideje volt befejeznem: glettelés, festés, színezés, és a padló lerakása volt hátra.

A sok-sok szövegelés helyett szóljanak helyettem a képek:

A villanyóra kapcsolószekrényének csináltam egy plusz falat

A fal glettelése egy napon át tartott, majd lefektettem a pozdorját a padlóra

Sok volt a javítanivaló a falon, mivel az elmúlt ősszel csak felületesen kentem le mindent a minél hamarabbi beköltözés miatt

Lemértem a kinti és a benti padlószint különbségét

Először az erkélyajtó melletti pozdorja magasságát állítottam be: szintezőcsavarral megemeltem, majd lyukakat fúrva telefújtam a pozdorja alatti részt purhabbal. Miután a hab megkeményedett és kitöltött mindent, a szintezőcsavar mellé tokrögzítő csavart fúrtam le, majd kivettem a szintezőcsavarokat

A teljes padló elkészülte után

Másnap leraktam az 5 mm vastag alátét szivacsot

A laminált padló lerakása közben

A szoba másik fele

A fal színezése

A szegélyek lerakása

A szoba tulajdonképpen elkészült. Sajnos több képet egyelőre nem készítettem, de ígérem, hogy később majd pótolni fogom. A színeket a barna tónus uralja: a fal barna, a bútorok barnák, a padló pedig barnás-szürke. Gyakorlatilag teljes az összkép. Egyedül az erkélyajtó szegélylécezése van még hátra.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése