2016. november 16., szerda

25. rész - A hátsó szoba kialakítása

A hátsó szoba kialakítása tulajdonképpen a konyha gipszkartonozásával együtt készült. Egyszer a konyhát kartonoztam, máskor a fürdőszobát, közben pedig a hátsó szoba szerkezetének is nekiálltam, hogy végre elfogyjon az az építőanyag, amit erre a célra vásároltam.

Előzmények: A fürdőszoba kialakítása

És minden útban volt. Semminek nem volt állandó helye, mert a terület nem csak építési terület volt, hanem raktár és lakótér is egyben. Mivel a villanyszerelőre és a vízszerelőre is várnom kellett, ezért addig nem haladhattam a munkálatokkal, amíg legalább egy megbeszélést nem folytathattam le velük a szerelések mikéntjéről. 

A hátsószoba helye és a cuccaim

Az egyeztetések után végre nekiláthattam a válaszfalak kialakításának. Ez akkor vált esedékessé, amikor egy barátom, Dina meglátogatott, aki segített a legfelső palló megtartásában, amíg azt a plafonhoz erősítem. Ezután már pik-pakkra ment minden...

A vázszerkezet kialakítása

A függőleges pallósűrítést tulajdonképpen egy délelőtt leforgása alatt a helyére tettem, majd következett a külső és belső párnafázás.

A falszerkezet majdnem kész állapotában

A párnafázást továbbra is utáltam, úgyhogy nem jó kedvvel végeztem a feladatot. És bár úgy tűnt, hogy már látom az alagút végét, azért csakhamar rájöttem, hogy még rengeteg feladat van hátra. Többek között a szigetelés, a gipszkartonozás, a villanyvezetékek behúzása, a glettelés és a festés. 

A fürdőszoba és a hátsó szoba falszerkezete a konyhából nézve

A gipszkartonozással a munka eztán ismét felgyorsult: a párhuzamos falaknál könnyebben, a merőlegeseknél (az emelkedő tető miatt) nehezebben ment, de végül minden a helyére került.

A hátsó szoba valamivel nagyobb, mint az elülső

A gipszkartonok vágását egy sima sniccerrel végeztem, de a jó munkához fontos, hogy a méreteket pontosan vegyem le. Helyenként persze előfordult, hogy fél-fél centis hézagok keletkeztek, de azokat a későbbiekben könnyedén eltüntettem a glettelés során.

A fürdőszobát is ekkor burkoltam be belülről



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése