2016. augusztus 9., kedd

17. rész - Nyílászárók

A nyílászárók berakása kis nehézségbe ütközött, ugyanis amíg augusztus 7-én dolgoztam, az éjjel betörtek hozzám és lenyúltak tőlem négy darab ablakot. Szerencsére a négy legkisebb ablakot vitték el, aminek árát még éppen hogy pótolni tudom.

Szerencsére, hiszen vihették volna a nagyobb nyílászárókat is, amelyeknek darabja 300 ezer forintba került, így viszont megúsztam négyszer 50 ezer forintból, azaz 200 ezer forint lett a tényleges károm.

A fekvő 5 darab ablakból 4-et vittek el

Ezen kívül elvitték a fűnyírómat is, valamint a kivitelezők két alulétráját. A kár összesen közel 400 ezer forint.

A Rendőrséget hazaértemkor értesítettem, akik helyszíneltek egy kicsit, majd másfél óra múltán elhagyták a terepet. Az el nem lopott nyílászárók berakása csak ezután kezdődhetett meg.

A bejárati kapu felőli oldal helyiségei: az egyik szoba ablaka és a nappali sarka


Tokrögzítés

A bejárati ajtó és a másik szoba ablaka

A nappali ablakai

A konyha fix ablaka, amelyből elloptak 4-et
(a konyha szellőzését szellőzőrendszerrel oldom majd meg)

A fürdőszoba ajtaja

A ház látképe

A nyílászárók berakása egy napot vett igénybe. A fenti képen látható kék pólós fickó helyére is ablakok kerülnek majd, de azokat újból meg kell rendelnem. Mint írtam, 200ezer forintomba fog kerülni, amely összeget a fürdőszobámra szánt keretből kell elvennem. Még jó, hogy a fürdőkádat és az ahhoz tartozó csaptelepet már megvettem korábban. Viszont a házat addig nem tudom biztosítani, amíg az nem zárható le, az új ablakok legyártására pedig három hetet kért a gyártó, vagyis három hét múltán köthetek majd biztosítást a házra.

Hogy a betörés még egyszer ne fordulhasson elő a biztosítás megkötéséig, ezért kényszerszabadságot vettem ki, hogy őrizhessem az építkezést. Nem tehetek mást...

A nyílászárók berakása után elkezdődhetett végre a falazat külső borítása.


Tovább: 18. rész - Falburkolat


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése